Wednesday, 10 June 2015

Makeup Revolution!

För ett tag sedan så blev jag tipsad om
och nu idag så har jag beställt 
från dem för första gången.

Webb-butiken
 är baserad i London,
och produkterna är inte 
testade på djur.
Priserna är överlag väldigt låga.

Eftersom det var 
min första order
så fick jag 20% rabatt,
så frakten som annars är
cirka 63,61:- blev ju betydligt lägre,
eftersom jag fick 44,98:- i rabatt!

Detta beställde jag:

Amazing Eyeliner Hypocrisy Depraved
12,85:-
Amazing Eyeliner Hypocrisy Tipx
Amazing Eyeliner Hypocrisy Tipx
12,85:-


Amazing Lipstick Immoral
Amazing Lipstick Immoral
12,85:-

Amazing Lipstick Nude
Amazing Lipstick Nude
12,85:-
Atomic Lipstick Magnificent
Atomic Lipstick Magnificent
12,85:-
Amazing Lipstick Depraved
Amazing Lipstick Depraved
12,85:-

Amazing Lipstick 100% Vamp
Amazing Lipstick 100% Vamp
12,85:-
Atomic Lipstick Serpent
Atomic Lipstick Serpent
12,85:-

Detta är nog den produkten 
som jag är mest nyfiken på,
jag menar ett mörkgrönt läppstift...
det måste ju bli snyggt!

Eyeshadow Go!
Eyeshadow Go!
12,85:-

The One Foundation Shade 2
The One Foundation Shade 2
51,40:-

Pressed Powder-Translucent
Pressed Powder-Translucent
25,70:-
I ♡ Makeup I ♡ My Brows
I ♡ Makeup I ♡ My Brows
32,13:-
(det var halva priset på denna)

***
Jenny Minerva



No comments: