Sunday, 14 June 2015

Inka

Bild från SVT

Ing-Marie "Inka" Johansson,
känd från SVT:s Trädgårdskampen,
har en fantastiskt fin
&
fantasifull trädgård!

Den har vi för andra 
gången besökt idag.

(Vi var där för första gången för ett år sedan)

I närheten av hennes trädgård,
finns även en skogsdunge,
där hon på ett mycket kreativt
och roligt sätt har skapat
ytterligare en trädgård.
Båda trädgårdarna
är öppna för besökare.

Ni kan läsa mer på hennes hemsida:

Här kommer en hel drös
med bilder från idag:

 Bilder från Dungen








 Häxans Kök,
här kände jag 
mig hemma..!

: )


















 Bilder från Inka´s
egen vackra trädgård:







 Huset heter 
Blåkulla






















Jag kan verkligen 
rekommendera
ett besök!

***
Jenny Minerva

2 comments:

linnea-maria said...

Åh så mycket fina bilder. Vilken inspirerande trädgård. Jag verkligen njöt av bilderna! Det var längesedan jag gjorde ett trädgårdsbesök, så det blev jag också sugen på. Glasskulpturerna är alldeles fantastiska!

Gothic Minerva said...

Vad roligt att du gillade bilderna :)

Jag tycker också att de snirkliga skulpturerna är jättefina!