Sunday, 7 June 2015

Böcker...

Idag har jag beställt 
en massa böcker som jag 
verkligen ser fram emot att läsa!

Alla utom en är skriven av
Cassandra Eason,
som är en brittisk författare
som tydligen skrivit 
över 80 böcker (!)

Jag valde dessa,
och alla är 
på svenska.
Jag är hyfsat bra
på engelska,
men känner ändå att
det är betydligt lättare
att läsa & relatera till
något som är skrivet
på ens eget språk...

Stora boken om kraftdjur (Häftad)
Häromnatten drömde 
jag en märklig dröm
(vilket jag ofta gör...)
det var en fladdermus som kom 
och landade på min vänstra hand,
sedan drömde jag att fladdermusen 
blev till en räv och slutligen till en grävling,
så jag ser detta som ett tecken på att 
dessa djur kan vilja ge mig ett budskap...
så det ska bli väldigt intressant att 
läsa denna boken om kraftdjur!

Denna boken handlar om 
att Moder Jord 
erbjuder många källor
till naturligt helande!

Jag drömmer som 
sagt väldigt mycket,
och det är alltid mycket
 budskap & symboler
i mina drömmar, 
så jag behöver denna boken
som hjälp för att kunna tyda dem!

Denna bok är en guide till många
olika sätt att spå framtiden.

Moder jords gömda krafter (Häftad)
Denna bok handlar om jordenergier,
tex. ley-linjer, jordljus, skördecirklar,
slagruteteknik, kristaller, draklinjer etc.

I denna boken får man lära sig
hur man kan kommunicera med sitt djur,
även med de djur som har gått
över till "andra sidan".
Jag har ju ganska nyligen 
förlorat min katt Mozart,
och drömde nyligen om honom,
det var en väldigt speciell dröm,
och den fick mig verkligen 
att känna mig trygg i att 
han har det bra nu..!

Nya Skuggornas Bok (Häftad)
Denna boken är fylld av besvärjelser (spells),
som man kan använda vid alla möjliga tillfällen,
och NEJ jag sysslar INTE med ond magi!


Till sist så beställde jag denna bok.
Det finns MASSOR av olika böcker
i serien
 "The Complete Idiot´s Guide To",
de ser kanske inte så spännande 
och intressanta ut om man
bara kollar på utsidan,
men de är verkligen 
FULLSPÄCKADE
med information & fakta,
dock brukar det inte 
finnas några bilder,
men jag gillar dem ändå!

Sedan tidigare har jag dessa:




Och har även haft denna:


Hoppas att ni har haft en fin helg!

***
Jenny Minerva






No comments: