Tuesday, 12 May 2015

"Fejkade" växter...

Jag vet inte vad ni tycker,
men jag gillar faktiskt
fejkade växter!
Vet att en del 
hatar det...

Jag har hittat en del fint på ebay:


Böjbara kvistar (5 st.)
som jag ska gör en fin 
krans utav:
5x-Artificial-Flower-Hair-HeadBand-Vine-Garland-Rattan-Party-Home-Wedding-Girls

En hjärtformad
 krans med bla. rosor.
Denna kommer jag nog att
färga med thé för att få
ett mer vintage utseende:
1x-New-Heart-shaped-Wreath-Home-Decor-Artificial-Flowers-Gift-Wedding-Decoration

Sedan köpte jag 5 ljusrosa rosor:
Velvet-Rose-Spring-Artificial-Fake-Peony-Flower-Wedding-Hydrangea-Decor

Och slutligen lite lavendel,
det har blivit lite utav ett tema
i mitt hem med just lavendel:

12-Heads-Artificial-Lavender-Flower-Leaves-Bouquet-For-Wedding-Home-Garden-Party

***

Tills sist vill jag göra er
 uppmärksamma på att det idag
både är 
Internationella Fibromyalgidagen
&
Internationella ME/CFS-dagen!

Jag är personligen drabbad
av båda dessa sjukdomar...

*

Jenny Minerva

1 comment:

linnea-maria said...

De är ju faktiskt snyggare och mer realistiska nu än förr :-)
Kram